כאשר נערכים כנסים מקצועיים, במסגרתם המטרה היא שבעלי העסקים המגיעים יכירו קולגות או לקוחות חדשים, הם צריכים להקים ביתנים לתערוכות הללו ולאפשר לעוברים ולשבים להכיר את העסק בצורה הטובה ביותר. עיצוב עבור ביתן לתערוכה יכול להיעשות במקצועיות רבה – ואז המסר העיקרי של העסק, מועבר באמצעים גרפיים ובעזרת אביזרים שונים בצורה מצוינת. אנשים העוסקים בעיצוב של ביתנים יידעו כיצד להביא לידי ביטוי את התמצית של העסק באופנים שונים, אך יש לזכור שהעיצוב יכול להשתנות בין תערוכה לתערוכה וכמובן בין העסקים השונים עצמם.
מדוע חשוב לעצב ביתנים לתערוכות בצורה מקצועית
בכדי להשיג את העיצוב המדויק ביותר עבור הביתן, חשוב לשכור את שירותיה של חברה לעיצוב ביתנים לתערוכות. הרעיון העומד מאחורי המושג "עיצוב מדויק" הוא שהביתן אכן משיג את המטרה שלשמה הוא מותקן והיא משיכת תשומת לב מהאנשים הרלוונטיים. כיצד עושים זאת?
- בוחרים את האביזרים הנכונים עבור הביתן, כאשר לעסק מסוים זה יהיה מדפים מעוצבים ולאחר אולי שילוט מואר או פוסטר ענק.
- במידה ובמסגרת הקמת ביתן עבור תערוכה אמורים להציג גם סחורה, בוחרים בקפידה את המוצרים הספציפיים שיוצגו – בהנחה ולא ניתן להציג את כל הסחורה שהעסק מספק, כמובן – כאשר המוצרים אמורים "לספר את הסיפור של העסק" בצורה הטובה ביותר.
- גודל הביתן – בעת עיצוב דוכנים האמורים לייצג עסק, חשוב להעניק לעסק את הכבוד המתאים ולאפשר גם מרחב הליכה בתוך הדוכן, בכדי שלא ייתן תחושה של צפיפות.
יש לזכור כי תפקידו של ביתן בתערוכה הוא לייצג את העסק בחכמה, באופן שיעודד סקרנות ויגרום לקולגות וללקוחות הפוטנציאליים להתעניין בו ולהתקרב אליכם. בעיקר בתערוכות ובכנסים שבהם מציגים עסקים רבים המתחרים ביניהם, ישנה חשיבות להקמת ביתנים לתערוכות שהם נבדלים זה מזה, אשר כל אחד מהם משדר ייחודיות ועניין משל עצמו.
איך גורמים לביתן בכנס להפוך לכזה המייצר לידים?
למרות עניין הנבדלות והשונות אשר הוא מבורך, כדאי בכל זאת לקבל השראה מביתנים של עסקים אחרים, גם כאלו שנמצאים באותו ענף עסקי וגם כאלו שלא. במידה ומזדמן לכם לבקר בתערוכה בלי שתצטרכו להקים ביתן לכנס, תוכלו להביט ולבדוק את המאפיינים השונים שלו ובמידה והם מוצאים חן ביניכם – תוכלו ליישם אותם בהקמת ביתנים לתערוכות שבהן כן תשתתפו. שימו לב מה מושך את העין שלכם בתור לקוחות ונסו להשליך זאת על הדוכן המדויק והמעוצב שאתם מקימים עבור העסק.